Black stipe, yellow paint.



- Jaha då ska man väl berätta om sin lilla dag som vart full av skratt, säger man så? - Vart? Ajja nu skrev jag det, rätta mig e ni snälla. Vatt i Båstad, suttit på meritverkstaden med Ardijana & när vi slutade gick vi till Knut Jöns & käkade. Efter det stack vi hem till henne en runda, satt & spelade kort med Lana vilket var fett kul & sedan drog jag & Ardi vidare en runda på "stan" haha palla kalla det dom har för stan men men nu gör man det. & så köpte jag en liten present till mamma (dags att börja köpa lite presenter nu för hon fyller år denna månaden), testade ett par byxor nu som jag ångrar att jag inte köpte. Marinblåa var dom, men vafan det e ju rätt svårt att matcha till tröjor? Vitt, beiget & rött är helt okey att ha med den färgen. & jag e väldigt petig när det kommer till att matcha. Kan inte typ slänga på mig ett par jeans, gula skor & sedan nåt linne i nån skrikrosa färg. Hell no, that's not me. Köpte även ett nagelkit som jag kört med förr, men har aldrig haft tålamod till att sitta där & pilla på dom jävla naglarna men resultatet blev rätt lyckat & jag är nöjd. Jahopp, efter rundan på stan gick vi hem till Ardijana än en gång & så tog vi oss en liten fika sen blevreeee bussen hem för min del.

Funderar på att dra till grannen & plåga henne&mamma, Im bored.

Haha fuck min hand ser värsta biffig ut på bilden, men what tha hell orka sitta där &

få till en snygg handbild haha

/ Krampiga handen.


Kommentarer
Postat av: Shota<3

blev sugen på köpa dem jävlarna också dem va skit hetttttttaaaa, naglarna blev fina<3 pusssssss

2011-04-05 @ 13:05:55
URL: http://Ardijanas.blogspot.com
Postat av: dagga

- hahaha dog av ditt damp sån ostressad lugn efteråt!

ja dom blev helt okey haha lite svårt bara <3 taackk

2011-04-05 @ 18:06:28
URL: http://dklaudias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0