då ska vi fira A...



- Godmorgon! Ska strax iväg till Båstad men först tänkte jag att jag ska lämna ett litet inlägg till er. Blivit lite dålig på det, men vafan inte vill man sitta inne & blogga precis när det är så fint väder ute.

Känns som att jag inte vatt i Båstad på åratal men idag ska jag dit, nu & sedan på kvällen med för vet ni vad som händer då? Jooo då ska vi fira Ardijanas födelsedag. Hon fyller år imorn egentligen men ja efter 00.00 smäller de visst Shot?

Vad gjorde man igår då? Jo, låg utanför huset på min underbara gräsmatta
(som jag kommer sakna extremt mycket- ska ju flytta & där har vi bara balkong.) & bara solade o tog de lugnt.
Åt en god glass med Arta & bara chillade med livet, älskar såna dagar. Senare mot kvällen kom hjaartat & vi åkte en sväng lite här&var.

Ne nu hinner jag inte skriva mer & förlåt än en gång för den dåliga uppdateringen.
Nu ska jag dra mig mot bussen. Hörs senare.
Kärlek till er alla ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0