Grab somebody sexy tell ‘em hey: Give me everything tonight



- I
går var en underbar dag! Hade det riktigt trevligt både morgon & kväll. Under dagen var jag i Båstad med Ardijana, satt på meritverkstaden lite & efteråt gick vi & käkade sen efter det vidare hem till henne.

Sen fram mot kvällen mötte jag upp Nadja & vi hade det så jävla kul! Fyfan, oförglömliga minnen vi har skapat.
& jaha vad har man gjort idag då? Stuckit till DK med mamma, mammas väninna & hennes två barn, märkte att på vägen dit var det röd dag därborta. Tråkigt som fan eftersom jag ville shoppa lite men nope de blev inget sånt, haha blev shopping men inte av kläder. Utan lite god dricka vettni.. Så vi var i DK, köpte vårt sen drog vi vidare till väla där ja fick tag på en jättefin kavaj! In love.

Orkar inte skriva mer, ska nog lägga mig en timme..
Puss på er!





bilder från igår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0