That's not my name



- Det blir ingen tråkig söndag idag, tur det. Ska snart bege oss till Familia (jag,mamma & grannen) För er som inte vet vad Familia är så är det ett köpcentrum. Jaja nog om det, hoppas på lite shopping faktiskt. Vill ha en ny kavaj, såg en jättefin inne på Gina i Halmstad, blev kär direkt. Får se om den blir min, allt ser ju så fint ut när det hänger på krok.

& sen ikväll bliiireee Jersey Shore! Ouu längtar, fastnat helt för de programmet.
Nej nu drar jag kära barn, hörs senare.


Kommentarer
Postat av: shota

jag vill ha den vi såg på H & M katalogen, =( nice nice gillar den röd randiga ;) hihi och skjortan va sexi pussssssssss

2011-04-03 @ 18:53:55
URL: http://ardijanas.blogspot.com
Postat av: dagga

- vilken var det vi såg i h&m katalogen ardi haha vi har tittat i så många kataloger tsm så jag knappt kommer ihåg, tack shot <3 vi ses imorn. Har saknat dig häxa haha puuusssss

2011-04-03 @ 19:54:16
URL: http://dklaudias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0