vet ni vad min kära moder köpte till mig?



- Då har man vatt i både Båstad, Boarp & Ängelholm på en dag. I Båstad var jag med min älskade Ardijana på meritverkstan där vi satt & kollade på Sasha Mesic, en underbar man! Så jävla rolig är han, ska lägga upp ett klipp eller flera snart. Efter meritverkstan så gick vi till ungdomsgården & Ardi skulle fixa med sina naglar & eftersom jag är nöjd med mina så plattade jag håret, tog mig tusen år faktiskt & när jag hade en tofs kvar att platta ringde mamma & sa att hon var i båstad, så där fick jag gå med en fjärdedel av huvet krullit haha.

Vi åkte till Boarp & jag plockade på mig lite godsaker (chips&sånt) ja & efter det blev det Ängelholm. & veeeet ni vad min kära moder köpte till mig? En liten minidator. Skit go är den haha, ska bara ladda klart den å sen så jävlar ska den användas!

Ne nu avslutar jag inlägget här för jag väntar ett väldigt viktigt samtal från en väldigt speciell person.
Hörs senare


Kommentarer
Postat av: engel

- ooooooh va söt!

va snällt av din mama =) <3

2011-04-08 @ 16:29:21
URL: http://www.engelaa.bloggplatsen.se
Postat av: dagga

- ja det var riktigt snällt av henne :D <3

2011-04-08 @ 16:31:47
URL: http://dklaudias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0