2-3 shottar för mycket



- Helgen har vatt riktigt nice! Tog igen förra helgens festande rejält nu denna helgen. Utgång både fredag&lördag. I fredes var vi ute här i Ängelholm. På lördan åkte jag & Amanda upp till Kattis & ja fyfan vad kul vi hade. Var inte alls på festhumör men ändå drack jag 2-3 shottar för mycket så denna helgen som kommer nu ska vara en vit helg för mig. Ingen mer sprit för helvete vad dåligt jag mådde dagen efter. Men kul hade vi!  Och så träffa jag Natha lilla solskenet med en liten stund, skönt att äntligen få krama & pussa på dig lite gumman ♥
& bilder togs minns jag, så den som har fotoooon får skicka till mig tjejer!

Har nyss kommit hem från min älskling så nu ska jag ba mysa med min lilla katt lite, äta & sedan hoppa in i duschen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0