A heart is not to play with, a heart is not a toy but if you want to break it then give it to a boy.



- Skulle egentligen suttit på möte nu, men dom hade ändrat tid? Bra! Kände redan på bussen att jag inte skulle klara av & sitta där idag, nej inte idag... Så jag fick skjuts hem av vår snälla hmm ska man kalla det för mentor? Ja mentor låter bra. Så nu sitter jag här, ont i halsen, svullna ögon, ser ut som ett freakin monster.
Såg en likbil på vägen hem, & ja det e precis så jag känner mig som personen som låg där i. Livlös.
Just nu är jag fan livlös... Trodde jag skulle slippa sånt här vid den här tiden, att det skulle vara min tur att må bra & va glad. Men nej, Dagga är fortfarande fast i sin cirkel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0