devil's child



- F U C K ! Jag har vänt på dygnet & ska upp halv 9 på morgonen. Detta kommer bli sjukt jobbigt. Har nyss lagt på med Amanda, har ej träffat henne på hela dagen så vi hade mycket att prata om. & tänk det är bara efter en dag, tänk då när hon ska iväg på semester i 6veckor vad mycket vi kommer ha att ta igen när grisen kommer tillbaka.

Idag har man bara legat & degat med älsklingen min. Vaknade svinsent idag, not good at all. Men tur jag ska upp tidigt imorn för då har jag ju en chans att vända tillbaka på dygnet. Wohu happy me. Ska va en djävul & väcka babe då med haha. Ingen sömn för dig inte! Zkåja.

Ne nu äre nog läggdags för mig, hoppas jag somnar. Godnatt på er ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0