Ens mamma kan man aldrig tacka nog.



- Hahaha min morsa som köper allt åt mig? Javisst min mamma köper fina saker till mig & jag kan aldrig ge henne tillräckligt tillbaka för det är ens mamma. Ens mamma kan man aldrig tacka nog, men jag köper & gör mycket för henne med. Så håll din fucking käft din helsingborgshora.

Igår stack jag & min älskade mamma ut & åt, sedan blev det en spontan utgång med Amanda & några till. & ja kvällen var väl helt okey, hade gärna velat gå ut & dansa idag men samtidigt så har jag ingen vidare lust till det faktiskt, får väl bli nästa helg för då fyller jag åååår hörrni! Men ja man får väl se vad man hittar på på födelsedan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0