glad tjaj!



- Asså fan vad gott redbull är, mhhhh yummy med en massa tjurpiss i. Vill du smaka Amanda? hahaha
Sitter här framför datorn & dricker en iskall redbull, så jävla gott! Var med Amanda tidigare idag, solade & åt god mat & nu ja nu sitter jag här som sagt.

Vet ni? Ni vet när man planerat något jätte länge som man ska göra, typ färga håret, köpa ett par nya skor, pierca sig, ja vad som helst detta är jätte töntigt tänkande egentligen men iafl, så kommer någon annan & hinner före. Visst fuckas det i ens huvud då? Eller i mitt gör det det. Man vet ju att personen inte vill härma en & det inte är menningen & att den inte visste, men detta var ju min plan - min idé. Jag blir iafl lite halvt irriterad när någon hinner före mig med nåt som jag planerat typ fan i över två år snart men har bara inte tatt tummen ur röven & gjort det. FUCK! Men men, snart e det min tur & göra mitt lilla konstverk. Vissa av er förstår vad jag skriver om & vissa inte, men när jag e klar. Ja fyfan då är jag en glad tjaj ska ni veta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0