jag är riktigt kär i henne



- Helt onödigt inlägg det förra men skrev det bara så ni hade något att läsa om haha vad snäll man är då.
Sitter hemma hos Amanda & kollar på Sex and the City serien, man tröttnat aldrig på den, lika bra varje gång fast man kan ha sett ett avsnitt en miljon gånger. Iafl tillbaka till ämnet, vatt med Amanda hela dagen & haft det mys. Suttit & fikat & sedan gått runt på stan exakt innan de stängde, inte så smart så vi var tvugna att gå hem buuuhu men inte hade vi tråkigt för det. Plus det e inte så mysigt väder att va ute i. Regnar, sol, snöar & sedan kommer det en tornado från ingenstans.

Min fina Manduudis ♥





Haha sicken bild Amanda fånga på mig, kollar på henne som om jag är riktigt kär i henne





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0