Little bad girl



- Fyfan vad tråkigt dag, förutom min morgon. Den var bra för då fick jag ligga & gosa med min babe ♥
annars så har jag inte gjort mycket alls, vatt på stan en snabb runda. Fixat mina naglar, behövdes! Sola kan jag inte göra vilket jag börjar få smått ångest över. Det här med solarium e fan farligt. Man blir addicted! Jag kommer ju bli kritvit när som helst :( buhu, gillas inte. Hmm, fått håret plattat idag, ja asså jag har inte gjort ett piss. Kan va bra det med. Känns som jag inte vatt hemma på tusen år, har inte sovit i min säng på tusen år.

Jag e så jävla trött på detta vädret, tkr inte alls att detta har vatt någon bra sommar, eller jo bra har den vatt självklart men vädret bara. Sol i tre dagar & regn resten av månaden. Snälla kan nån ge oss lite sol i typ 3 veckor? Det hade räckt!! Vetni? Jag vill hellre att det ska snöa än att de ska regna, & då menar jag SNÖA inte sånt det bara blir massa slask av. Hellre snö än regn faktiskt, håller ni inte med?

Fyfan vad uttråkad jag är, har vatt duktig idag också & kollat efter typ miljontals jobb men hittar inget som jag tkr e något för mig. Borde sluta att va så petig med det, men trivs man inte med det man jobbar med är det likabra att inte jobba där. Orka vakna med ångest över att gå till jobbet, det vill inte jag iafl!
Funderar på att utbilda mig till undersköterska, fast utbildningen börjar typ efter nyår tror jag? Lång tid tills dess. & så ska jag utbilda mig till makeup artist, så enkelt äre! Men först måste jag samla på mig en massa cash så bäst att jag blir undersköterska först, elr personlig assistent. Palla att jag yrar en massa här, men jag har så himla tråkigt! Oooh vad jobbigt haha, nu ska jag leta upp några roliga bloggar så jag kan underhålla mig lite, hoppas mina favvobloggar har uppdaterats ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0