piska en i ansiktet



- Godmorgon! (Vakna för en halvtimme sen) Sovit gott? Själv har jag haft en både upp&ner natt. Sov väldigt skönt, sov själv för typ första gången på flera veckor men drömde massa konstigt vilket inte gillas. & blir på dåligt humör bara jag kollar ut genom fönstret. Fult väder såklart! Eller ja, fult & fult. Det blåser jävligt mycket. Snart kommer trädet utanför mig flyga igenom här. & jag som planerat att va ute & ha det mys med Amanda. Det kan vi fortfarande ha, men skönt att känna den iskalla vinden piska en i ansiktet. Äsch, det e sånt som man får ta för sina vänner.

Nu blire duschen & sedan frukost! Haha egentligen borde man fan äta lunch vid denna tiden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0