The bongo song!



- Fyfan vilket helvete jag & Amanda hade igår natt. Vi satt & pratade om gamla minnen, våra ekebotider, högstadiet, ja en massa roligt & gammal musik man satt & lyssnade på. & så fick vi just en speciell låt i huvet som vi kunde melodin på men inte vad den hette & vem som spela den. Så freakin' störigt! Så idag på morgonen krigade vi med låten igen, ringde runt & grejer & sjöng den i telefonen för folk haha ja vi e störda I know, men det e ju typ nåt av det värsta som finns när en låt fastnar i skallen & man vill höra på den men vet inte vad den heter. Så ja tillslut ringde jag mannen min & ja vad hände? Han & hans vänner listade ut vilken det var på 5minuter typ.
Räddaren i nöden är han ♥

Jaha vad har man annars gjort idag? Tagit det lugnt hos Amanda, vatt ute på stan med henne & checkat in lite saker. Har hittat världens finaste väska, oh jag är så himla kär i den ni fattar inte. Men damn, priset på den är fan som hyran på en lägenhet. Men fuck vad jag vill ha den, köp den till mig någon? Haha ne I buy my own shit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0