you make my heart skip a beat.



- Haft en helvetes natt
& en helvetes morgon & jag kommer ha en helvetes dag.
Jag ger & ger men när ska jag få tillbaka? När ska jag få uppleva det dom kallar karma?
En gång var jag den du kalla karma... & jag vill ha det precis så, så som då.

Ni vet det där lilla känslan? Den man inte kan sätta fingret på? Ja ni vet "Den känslan"
Den finns inte med i alla stunder när man vant sig vid en person men den kommer i vissa tillfällen
& det är dom stunderna man ska ta vara på, för även om "Den" känslan försvinner ett litet tag så
kommer den alltid tillbaka. Som när man inte sett varandra på en vecka & när man väl ser personen så
hoppar ditt hjärta över ett slag, där är ett tecken på att känslan finns där, den där lilla gnistan.
Ja ni alla vet vad jag snackar om & de flesta har säkert upplevt det. Bara för att "It" inte alltid finns där varje sekund betyder det inte att det försvunnit helt. & alla är värda en andra chans, kom ihåg det mina fina läsare ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0