världens finaste sms



- Godmorgon! Eller ja morgon & morgon, vaknade för en halvtimme sen. Blev inget vakna tidigt för mig idag inte. Skulle gått på ett möte men fick ett sms om att det blev inställt. Så det blev nog inget vända på dygnet för mig idag, men nästan. Imorn kommer jag att vakna ännu tidigare. Som senast vaknade jag halv 4, hade vatt uppe med älsklingen hela natten haha snacka om att sova länge! Påtal om sms, så fick jag världens finaste sms igår natt som jag läste idag igen & de gjorde verkligen min morgon. Tack

Vad ska man göra idag då? Vädret är ju inte så tråkigt ser det ut som, men det kommer väl säkert ett par gråa moln snart. Först ska jag iafl vräka i mig lite mer frukost, trodde jag var mätt nyss men ikke! Hör allt min mage som skriker efter mer.











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0