Welcome to Jamrock



- Dålig uppdatering, jag vet, jag vet & jag ber inte om ursäkt för jag har också ett liv vettni. Ne skojja förlåt men har faktiskt inte haft tid för datorn på senaste, inte för att jag har gjort något speciellt men ja whatever palla sitta & förklara mig. Va nyss på stan med mamma. Hon köpte en fin jacka till mig ♥ & så köpte hon en söt bänk till hallen med. Snart e allt färdigt i lägenheten, bara mina hyllor som ska sättas upp.
Emil!? när ska du va en snäll liten påg & göra det hihi?
Nu e det dags för att gå ut med katten en sväng så hon håller käften. Så fort det e fint väder ute så gallskriker hon.
(min katt e döv & drf måste jag gå ut i koppel med henne för er som tänker fan ska hon ut med katten för)


Kommentarer
Postat av: natah

HAHAHAHAHAHAHA hej jag heter dagga nu ska jag ut och ta en promenad med min katt HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA det va lite kul läsning dära pullan :D <3

2011-08-03 @ 17:40:43
Postat av: Dagga

- hahaha håll käften din kråka :(

2011-08-03 @ 17:55:32
URL: http://dklaudias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0