You rock my world girls



- Tjejerna var jätteduktiga
igår när de dansade! Var så stolt över Gaby haha sån proud mom. Efter dansen så gick jag & gjorde min tredje tatuering hihi & nej jag tänker inte lugna mig, SKA HA TUSEN TILL! TUSEN TILL. Ne skämta, men tatueringen blev iafl jättesöt, liten & tjejig precis som jag ville ha den. Så nu blir det ingen solning för mig på ett tag, fattar ni vilken ångest jag har över det? Jag inte sola? Inte klokt ju...

Efter jag fick handleden inplastat gick vi tjejer ut & käkade (Jag, Amanda & Nadja) & sen blev det raka vägen hem & fixa oss lite snabbt inför utgång & fyfan vad lyckad utgång, mina grabbar var ute som jag ej umgåtts med på år&dar & jag hade så himla kul med tjejerna. You rock my world girls

Nu ska jag lägga mig på soffan & kolla lite på tv, sedan blir de dusch & ooout i det fina vädret!

Gaby i det oranga linnet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0