you're the greatest!



- Shit vad jag glömmer bloggen! Eller mjaaa, glömmer & glömmer. Jag ignorerar nog den lite faktiskt om jag ska vara ärlig hihi. Igår hade man en helmysig dag med vattenscooter (inte för att jag körde, frös för mkt) & grill. & sedan gjorde man inte så mycket mer än sova i min älsklings famn. Sover som skönast med dig ♥
Hmm jaha & så missade man Dead by April igår som uppträdde i Malmö under festivalen, fast bra det kanske. Var helt slut igår så man hade nog inte orkat stå där bland folkmassan & trängas. Nejnej gårdagen var perfekt som den var. & idag är det en typisk slappesöndag där man bara ska gosa ner sig framför en film & ta det lugnt.

Så snart hoppas man på det, lite gos med älsk men först så blire duschen, har nyss kommer hem från en 20minutare solning & efter det blir det lite kvaaaalitets tid med min Amanda. Vad ska ni göra denna söndagskväll?

Och innan jag avslutar detta inlägg måste jag bara skryta lite om min fina prins som är typ världens bästa, går ner mitt i natten med en & gör pannkakor, bakar kakor & en massa. You're the greatest!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0