ångest.



- Godmorgon kära läsare! Sitter på meritverkstaden just nu & ja... gör ingenting! Menningen med meritverkstaden är att man ska sitta här & söka jobb & förhoppningsvis hittar man ju ett. Fast nej, de jag hittar är långt åt helvete & det pallar jag iggäää mäjd. Plus så vill jag egentligen inte ha några av de jobben jag hittar. Cuz I have a dream, & sålänge jag är fast v den drömmen så kommer alla jobb verka skit jämfört med det jag vill jobba med. Även nu om alla jobb inte är skit. För ett jobb är alltid ett jobb, men jag vill trivas, jag vill ha den känslan när jag ska vakna oouh nu ska jag jobba. Inte vakna upp med världens ångest.

& ångest e något jag börjat känna nu på senaste faktiskt, inte pga jobb utan något helt annat.
Men det kan vi ta en annan dag, om jag nu pallar det. Vissa saker måste hållas privat ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0