Day 06 – Your day



- Har ignorerat denna punkten på listan pga att jag har faktiskt haft fullt upp med sånt jag ej ska skriva om här i bloggen. Men idag har jag inte gjort så mycket så det kan jag ju berätta om ;D
Vaknade, försökte somna om men det gick fan inte så jag gick upp. Började städa hela nedre vånningen som en galning. Åt frukost, kollade på top model & tyra show o lite sånt mög. Gick sedan upp & tog mig typ världens längsta bad. Drog min röv upp till banken för att kolla om pengarna kommit in, nope. Det hade dom banne mig inte gjort.
Men imorn! Imorn då jävlar kommer dom. Gick sedan till pizzerian där mamma väntade på mig. Tog pizzorna så hon skulle slippa bära dom, snäll som jag är. & sen vandrade vi hemåt i ovädret.

& nu så har vi ätit ihjäl oss, fett gott var det. Åt en vikingabåt, vetifan om ni vet vad det är & jag orkar inte förklara. Vatt sugen på de nu i typ en månad. Snacka om att den satt perfekt i munnen & magen.

Så det har vatt min dag hittills. Skit intressant! not.

Nu ska jag umgås med min kära mobil. Pusshej.



såhär ser den typ ut, vikingbåten då. Men nja på bilden ser den bara äcklig ut
tog den från google. Min hade inga tomater o en massa lök på utan den hada bara en massa sås
den typ drunknade i sås. Gooottt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0