Don't let the music die



- Då är man hemma från Ängelholm, kom hem för typ en timme sedan kanske. Bjöd mamma på lunch, det blev bakad potatis. Övergott! & sedan gick vi & kollade i ett par butiker, fick med mig ett par jeans & en ny kofta hem. Jag hittar aldrig jeans som sitter bra på mig, eller som jag tkr är bekväma. Men this pair I liked. & koftor kan man ju aldrig få för mkt av. Efter det gick vi & solade, fick mig lite mini färg. Alltid en början ju, imorn är det solning än en gång som gäller för mig. Saknar mitt bruna jag. Det är bara det att jag är för lat för att ta bussen in till stan, jävla process för att bara åka & sola i tjugo min. Men känslan man har efter man solat e så värt bussresan & vägen till solariumet. Synd att vi inte har solle (solarium) i den här hålan. Tror att om man hade haft de här så hade personen tjänat en del på det. Kanske blir jag som öppnar ett solarium här? Haha hell no, ska dra härifrån så fort vi får lägenhet. Byebye ghettotown.


Kommentarer
Postat av: engel

- oohhhh guuud va go mat haha! blev hungrig nu :/

heta jeans&fin kofta :D <3

2011-02-02 @ 21:44:43
Postat av: dagga

- vi kan gå ut & äta det nångång hihi :D<3 tack så mkt sötis<3

2011-02-02 @ 23:35:24
URL: http://dklaudias.blogg.se/
Postat av: engel

- jag drömde om att jag o edde träffa dig o kattis i ängelholm, hon tvingade i dig sushi haha de va en konstig dröm ;s <3

2011-02-03 @ 08:14:03
Postat av: dagga

- hahaha nej usch fyfan inte sushi haha, vågar inte ens äta de skitet haha :( <3

2011-02-03 @ 13:34:55
URL: http://dklaudias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0