fiskfötter



- Båstad idag, tummen upp för denna dagen! Skrattar så tårarna runnit, älskar såna skrattattacker haha & det e så svårt att hålla sig när Ardijana kommer med sina kommentarer från ingenstans. Jag satt inne på facebook & kollade runt på lite bilder så ba slänger Ardi in en kommentar: "hahaha kolla sicka fiskfötter han har" & fyfan vad jag brast i skratt, skrattar fortfarande när jag tänker på hennes min & på sättet hon sa det på. Efter vår tid på meritverkstan gick vi & käkade som vanligt, Knut Jöns i vårt hjärta! Efter maten stack vi hem till henne ett tag (flera timmar) & hade det ännu roligare. Alltid kul med dig zemra jem <3.

Kom hem för drygt en timme sen & hann knappt sätta mig på toan (personlig jag börjar bli hahaha) innan en liten alban dök upp & bad mig följa med till affären, haha snäll som jag är gjorde jag såklart det. Ja vad finns mer att berätta om mitt underbara liv? Måste ju skriva smådetaljer så inte vissa får för sig saker nu som folk får helt plötsligt... HA HA. Nej nu ska jag inte va jävlig.
Dags för mig att sluta skriva. Puss

 

Krya på dig Hulu <3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0