Grymt bra



- Grymt bra dag idag! Dagen startade med ett samtal från min bebis typ 7 på morgonen haha. V halv 9 stack jag in till Båstad med Ardi & så satt vi på meritverkstaden & softa. Halv elva gick jag & vår "coach" eller vad man nu ska kalla det till ett dagis som behöver lite extra hjälp & där ska jag hoppa in på måndag :).

Efter mötet va slut vandrade jag raka vägen hem till Ardi & så satt vi där o käkade oss feta, Tau kom o gjorde oss sällskap efter ett tag. & där har jag suttit tills nu typ & haft det överkul. Kom hem för en halvtimme sedan kanske.
Hmm vad mer har jag att "säga" (skriva), tror ej jag vill skriva mer än så. Allt behöver ni ju inte veta mina små snokare <3.


Kommentarer
Postat av: engel

- youre hot ;)<3

2011-02-14 @ 18:03:05
Postat av: dagga

- so are you <3

2011-02-14 @ 20:08:42
URL: http://dklaudias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0