Happy me, happy me ;)



- Förlåt för den dåliga uppdateringen, men har faktiskt haft fullt upp denna helgen.
I fredes efter jag vatt på meritverkstaden så vandrade jag upp till tåget (Båstad). Fick kriga i snön som en jävla soldat. Men jag hann till tåget. Åkte till Halmstad där Kattis and her man mötte upp mig. Vi tog en runda på stan, mina fötter hade frusit till is. Efter rundan gick vi & solade oss. Mina fötter kom till liv igen.
And theeeeeeeen (haha kattis du fattar) så drog vi hem till dom ett slag vettni & så kom min man & hämtade upp mig & där har jag vatt resten av helgen & haft de mys.

Fått en massa fina teckningar av hans lillasyster som strax ska sättas upp på väggen (:
& så fick jag en jätte fin alla hjärtans dag present av ja, det är en hemlis.
Skulle ta bild på det jag fick men nej, glömde totalt bort det. Men det var en korg med vin, choklad, rosor & ett fint kort i. Happy me.

Nu är det dags för badet, måste tvätta mitt slitna hår. Jobbiiigt!

Jag i fredes:





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0