I need some...



- Sitter här & e svinhungrig! I need some food. Men vetifan vad jag ska laga, e sugen på något med majs? Haha wtf... Majs äger. Kanske lägger in potatis i ugnen & gör någon god pastasallad till? Orkar jag göra det? I'll give it a try. Vart fan kommer majsen in i denna rätten kanske ni tänker haha... In da sallad. In da sallaaattttthhh.

Min helg har vatt svinbra för er som undrar, utgången i lördags var lyckad.
& igår gjorde jag ej så mycket, somnade skitsent (kunde ej somna) så jag pallade ej gå upp i tid idag för att dra till Båstad - Meritverkstaden.
Ja mer har jag inte att säga, eller jo visst har jag mycket mycket mer att berätta. Men det gör jag inte hihi.
Puss på eeerr mina kääära finaste läsare<3 (även ni som stalkar mig;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0