Life is better with a tan.



- BOJJASHAKA! hej. Vad har ni för er idag? Like I give a damn... Jo det gör jag, lite. Men ni e snåla med kommentarer fortf det vet ni va?

Ängelholm står först på listan idag, ska in dit med mamma en sväng. Hoppas bara jag fått in mina pengar på banken nu. & det ska bli solning, life is better with a tan. & det e sant. Pallar ej se så kritvit ut längre. Vet inte vad som hänt med min hud? Men förr även om jag inte hade solat så var jag inte såhär blek haha. Okey första gången kommer jag ju inte få färg, alltså idag. Men ska sola imorn & övermorn också. Jag ska bli brun.

Sen tror jag vi går & äter like we always do men nu får det bli något annat än kina. Bakad potatis inne på grafitti kanske? De hade vatt nåt. & kanske shopping, får se om vi hittar något. Älskar att handla men det e så svårt att hitta något nu när alla har plundrat Ängelholm. Tyckte de va kul när dom byggde H&M i stan, men varje gång man går dit så hittar man samla gamla skräp. Aldrig något nytt där. What's up with that?

Slut på bloggandet, mamma kommer snart & jag måste få i mig något gott innan jag tar bussen, vill ju inte sitta där hela vägen helt spyfärdig (åksjuk)

puss på er.





Ohh ja vill va såhär brun igen! (inget smink på bilden in my face)
vill slippa gå runt med puder i huvet, bara mascara and then Im done.
Härlig känsla.

Kommentarer
Postat av: engel

- You're always hot, tan or no tan! ;)<3

2011-02-02 @ 16:54:47
Postat av: dagga

- haha så go du är tack så mycket loqka jem <3

2011-02-02 @ 17:07:19
URL: http://dklaudias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0