Mr. Officer



- Hey fucktards! Allt bra? inget svar.... Tkr ni ska svara.
Idag har jag haft en mommy day, älskar såna dagar när jag & mamma drar ut o käkar, drar en runda på stan & bara e. Vi stack in till Ängelholm vid halv 12tiden. Stack till polisen & jaaa... Mer än så får ni ej veta, ne skojja. Jag har ju inget idkort så tyckte de va fan dags o skaffa det vaaah. Fotot blev skitfult, man får inte ens le :( men jag gjorde det ändå lite, min panna såg gigantisk ut. Hellre det än ett underbett iafl hahaha.

Efter det gick mamma på ett möte & jag fick vänta utanför & glo. Kul.
Sen stack vi & käkade, ja ni kan ju gissa vart? Ni borde kunna detta utantill nu. Vi stack & åt på kina & jag försökte mig på sushi igen. Lyckades jag? Hell no, bara lukten av de fick mig att lägga ner sushin igen. Men tog två små tuggor faktiskt. Lite stolt e jag.

När vi hade ätit klart gick vi en runda på stan & kollade bebis kläder till mig :), japp. Avslöjad. Jag ska ha barn!
Neeeej driver med er nu, få inte panik. Kläderna vi kollade på & köpte för den delen är till min lilla älskling David (min kusins kusin).
Mamma valde lite plagg & jag valde lite plagg. & så fick jag med mig en mysig kofta från H&M, ska dit & bomba affären på deras koftor så fort jag får pengar. Dog för allihopa. & så blev det ett par skor jag gått & drömt om ett jävla bra tag nu.

Ja de va det mina kära vänner (: . Skriv gärna & berätta om er dag. Jaja som om.. släng er i väggen. KYSSEN.

Där i ligger mammas fina utvalda bebis kläder

Haha tänk er, en skinjacka över detta & ett par converse skor till & ett par pilotbrillor.

Ouff den ungen ska få se, ska pussa ihjäl hans huve! Älskar han.


Kommentarer
Postat av: Kattis

- ÅH GUUUUUUUUUD dom skorna! Så fucking snygga. Avis.

2011-02-17 @ 19:14:54
URL: http://amorciito.blogg.se/
Postat av: dagga

- haha aaah dom e fucked up heta! Kär i dom. Man vill ba ha mer&mer i alla färger haha.

2011-02-17 @ 20:01:01
URL: http://dklaudias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0