my diamond



- Fyfan vilken storm det var inatt! Man kunde känna hur hela huset skakade & i vissa tillfällen trodde jag fan att mina fönsterrutor skulle gå sönder. & jag som hatar sånt, oväder, åska o allt de där gick & la mig i mammas säng. Kände mig så liten haha, där låg jag typ vaken halva natten med min älskling Diamond liggandes brevid mig. & så hörde jag en massa äckliga ljud utanför så jag började inbilla mig en massa. Hörde typ metall som skrapades längst vägen & då fick jag tanken av att något psyko går ute med nån kratta typ eller nåt mettaligt (eget ord) & letar efter nåt offer.
Sjuka tankar jag har I know haha.

Så vad händer idag? No idea! Fick ett mail angående tjejkväll här hemma i hålan, men vet ej om jag missuppfatta mailet om det är idag tjejkvällen är... Hoppas det är idag, så har man nåt kul att göra. & om inte de är idag, to bad.. Då blire att sitta hemma & tråka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0