pure natural



- Nyss badat klart & gjort mig halvt i ordning, köpte en hårinpackning igår från fructis (dom nya fructis), hade inte så höga förhoppningar eftersom jag alltid köper sånt hos frisören men joda! Den va jättebra, fan va mjukt mitt hår blev (fortf inte torrt men känner redan the softness haha). Tror jag ska fortsätta med denna. Fructis is tha shit + de luktar så jävla gott. Sen har jag krämat in mig i min underbara cocos kräm, bara ansiktet som ska tas hand om nu, krämar på lite nivea pure natural and then Im done hihi.

Dags för mig att gå ner & laga lite mat, får bli något gott kött med svampsås & potatis & såklart någon sallad till det. Väntar besök vettni, hoppas hjärtat e hungrig bara hihi.
Ardi nu får du ta & snabba dig hit!



* Ardi har du märkt att vi alltid lyckas ha samma hårfärg? haha kom på det nu *

Kommentarer
Postat av: Shota

jag sprang som en hora te bussen helt anfood, det av riktigt gott ska hem te dig fler gånger på middag haha så ska vi göra något gott tsm (fan vad feta typ vi lever för mat )<3 haha de med hårfärgen tror vi blir inspirerad av varandra eller jag av dej du ska färga sen jag oxså haha men våran natur färg e likadan typ jag har mörkare bara

2011-02-27 @ 23:41:14
URL: http://ardijana.blogspot.com
Postat av: dagga

- hahahaha ja jag dog när du sa de äkta krigare för o hinna t bussen!

haha jaja vi lever för mat & kmr alltid göra, mat föralltid<3

eller hur såna smygkära i varann o ska ha lika ;D

aah fast nu har vi också exakt samma hårfärg, ljus & innan mörk :P <3

2011-02-28 @ 02:23:26
URL: http://dklaudias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0