tidsfördrift.


10 frågor om dig själv

vad heter du - Dagga elr ah, Dagmara men presenterar mig sj alltid som Dagga. Oh nana what's my name.
några piercingar - tungan & naveln
vad har du på dig just nu - pyjamas byxor, sexit... & ett linne
vilken årstid är bäst - summer
hur ser den perfekta morgonen ut för dig
- hmm haha vetifan?
vad tycker du mest om hos dig själv - de e nog mitt lockiga hår
vad är du bra på - skratta haha
vem älskar du mest på denna jorden - min familj
sover du hellre själv än tillsammans med någon - med någon

10 frågor om dina vänner
vem vet allt om dig
- Kattis&Yasmina
vem är den roligaste av dina vänner
- alla e lika roliga, men kattis&yasse för vi har samma humor haha.
vem är snyggast av dina vänner
- alla mina vänner e snyggos.
vem är mest partyprisse
- Shpetim & Taulanta.
vem är den du helst har filmkväll med
- Kattis haha, skrääääck!
vem av dina vänner är mest elakast
- har inga elaka vänner
vem tar du med dig om du tar med dig någon
- tar med mig vart? Yäääzii fizzle.


10 frågor om idag

vad har du gjort - nada, solat bara.
har du varit glad idag - ja helt ok humör.
har du varit ledsen idag - nope
har du gjort något bra idag - solat haha
vad ska du göra nu - lägga mig i sängen, kolla tv & kanske prata i tel.
har du gjort något dåligt idag - niix
vad har du ätit idag - pannkakor
har du duschat idag - självklart
är du trött nu - lite
vad händer imorn - I wont tell you.

Kärlek
är du kär just nu - kanske, kanske inte.
har du kysst någon idag - nejnejnej
har du kysst någon de senaste 48 timmarna - naj :(
har du ett förhållande - ja.
har du varit otrogen och om ja, varför - nej, varför? För jag hade aldrig kunnat såra någon på de sättet.
är du romantisk - haha hell no
är du svårflörtad - de beros på faktiskt
har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång - ja
vill du vara singel eller ha ett förhållande - hade jag velat vara singel hade jag väl vatt singel fucktard?
är du en bra pojk/flickvän - ja de tkr jag :p
vem sov du senast bredvid - G.

Vem - Vad
vem ringde dig senast - G.
vem ringde du senast - Kattis
vem sms:a till dig senast - G.
vem sms:a du till senast - Nadja
vem står dig närmast - Yasse
vem kysste du senast - G.
vem sov du brevid senast - G.
vem hade du känslor för senast - G?
vad är det bästa du vet - ja vetifan, finns mkt.
vad gör dig arg - lögnare
vad gör dig glad - mamma & mina vänner
vad är du beroende av - tuggummi
vad har du för favorit program - har inget favvoprogram, typ family guy & gulingarna.
vad har du svårt med - lita på folk



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0