äckliga stalker



- Hejsaaan på er! Vet ni? Jag tror jag ska göra min blogg mer opersonlig. Sluta skriva om mig, vad jag gjort idag & om mitt liv, om vem jag träffar & allt det där. För det finns vissa "anonyma" hmmhmm som inte kan hålla fingrarna i styr & bara måste kommentera. & de flesta som känner mig vet att jag har inte nerver att sitta & ta sånt skit genom datorn. Har man något att säga till mig. Säg det till mig personligen, sitt inte bakom skärmen & tro att du är något.
& tjejen vad du än försöker med, förstöra eller vadfan du nu håller på med så kommer du inte långt med det. För de enda som kan förstöra är jag eller han. Så släpp det capish? Find yourself a new hobby ;)

Men först ska jag göra klart den där listan som jag nyss börjat med & texterna jag skriver ska väl inte va så personliga längre. Tråkigt men sant.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0