Alltid kul att komma hem med något n....



- Hemma nu! Blev lite lite shopping, wihu. Alltid kul att komma hem med något nytt. Fanns inte så jätte mkt fint i Ängelholm, eller jag hitta iafl inget. Hade Kattis vatt med hade man typ hittat en hel ny garderob, därför kallar jag henne eagleeye. Hon lyckas alltid hitta nåt. Men mamma hittade typ världens finaste tunika till mig. & innan vi gick runt i affärerna så gick vi & åt. Det blev pizza denna gången. yummy <- ( ordhat )

(dålig bild men orkade ej kämpa med kameran)

Gröna tights - köpta i Lindex

Tunika - köpt i Valentin (älska den!)

Pärlörhängen med mönster - köpta i KappAhl som ni ser ;D

lyckas alltid slarva bort de minsta, får hålla extra koll på dessa.

Sen fick jag hem den här mysiga tröjan från Polen, från min moster elr ja farbrors fru men jag

kallar henne för moster.

 


Kommentarer
Postat av: Josefine

Fina kläder och fin blogg!

2011-01-05 @ 20:07:26
Postat av: Dagga

- Tacktack :D:D

2011-01-06 @ 11:31:45
URL: http://dklaudias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0