blogg lista



- Eftersom jag inte har något som helst att göra tänkte jag fylla i en liten lista som ni kan läsa, tkr såna e lite roliga faktiskt.

1. Pratar du fortfarande med personen du kysste första gången?
Nej haha det gör jag inte

2. Har du sett din bästa vän gråta?
Ja :(

3. Vad åt du senast?
En amerikansk brownie kaka

4. Har du fått någon komplimang idag?
Yepps

5. Har du varit med i en rättegång?
Nej forfahn

6. Är du polare med grannarna?
Inte allihopa, men javisst vissa av dom.

7. Vilka länder har du bott i?
Polen & Sverige bara

8. När åkte du bil i mer än 15 minuter senast?
Igår tror jag

9. Har du haft en stalker?
Hahaha om jag har, & inte bara en. Har tom en just nu ;)

10. Minns du dina/din musiklärares namn?
Damn, minns bara ett namn & de är Ymer. Hahaha ymer..

11. Hur bra är din syn?
Inte så bra längre faktiskt

12. Var är dina syskon just nu?
Har inga

13. Vad var den senaste drömmen som du minns?
Minns faktiskt inte, sorry

14. Vem ringde dig senast?
My man.

15. Vilken tid gick du upp imorse?
Först vaknade jag vid 08.00 smsade lite, sen bestämde jag mig för att fortsätta sova så kl 11.00

16. Vad ska du göra i helgen?
Inte en anning faktiskt, planerar aldrig så långt. Men hoppas på det vanliga jag gjort nu i ca 4a månader.

17. Vad står det i det fjärde smset i din inkorg?
Från Floriana - Haha ja :)

18. Vem är den senaste kändisen du tog på?
Carola

19. Vad finns i din bakficka?
Har ingen bakficka, har på mig tights ;D

20. Vad gjorde du klockan 2 inatt?
låg i sängen & halvsov & smsade lite.

21. Vad är det första du gör på morgonen?
Kollar mobilen

22. Vad ska du göra efter det här?
Dricka min kalla cola



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0