cam date



- Imorn e det fredag & jag längtar som faaaaaaaaan! Vill ba att denna dan ska va över nu faktiskt.
Har inte gjort så mycket sen jag kom hem, sovit nån timme, pratat med babe. Lagt på, pratat med han igen.
Gått ner & käkat ihjäl mig, e proppmätt nu fyfan. Tror jag klarar mig typ utan mat nu i två dagar. Kollat på masterchef, fan vad hon tjejen som vann förtjänade det!

& domarna som tvekade att ta in henne till tävlingen pga hennes ålder men ändå så vann hon. In ya face biiiqäz.
Efter de blev jag tvingad till datan av Mr hmm ska jag skriva bokstaven? Nej. Mohaha im evil. & så satt vi & cama ett litet tag men nu ska jag överge datan till min kära moder & så ska jag äta guuudis. Finns alltid plats till godis.

Puss på er snorungar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0