Day 01 – Introduce yourself



- Jaha då ska man presentera sig själv, haha fan vad mobbat det känns. Som typ ett AA möte, Hey my name is Dagga and Im an alkoholic - kan ej stava till det ordet.
People: (helt förstående & glada) - Hey dagga!


Aa iafl, Jag heter Dagmara Klaudia, jepps double name. Nej Klaudia är mitt andranamn vilket jag tycker är mycket finare. Därav bloggnamnet dKlaudia. Nu fattar ni det visst? I efternamn heter jag Matalewska vilket ni ser inte är svenskt. & ni har helt fucking fucking fuck rätt fucking. Jag kommer från Polen, är tom född där. Kom till Sverige som en liten bebis, innan jag kom till Sverige bodde jag utan min mamma & pappa i Polen. Hade egen lägenhet & allt, tog hand om mig själv o suuunt ni väjt. Självständig bebis! Nej men det var såhär att jag fick bo hos mormor&morfar<3 i typ ett halvår-ett år något sånt om jag minns rätt. & varför jag fick göra det var för att mamma började skolan & pappa jobbade, farmor jobbade ja alla jobbade på den tiden. Mamma gick i skolan för att lära sig svenska hu hu hu vilket hon lyckats jävligt bra med. Stolt. & det fanns inga dagis som hade plats för mig, var en liten fet unge. Nej men alla dagis var fyllda så ja, det enda alternativet var att jag fick bo hos mormor&morfar & bli uppfostrad av dom eftersom ingen hade tid för mig, tragiskt men sant. Min mormor&morfar blev mina föräldrar.

Hmm vad mer kan jag berätta om mig själv? Första staden jag bodde i när jag kom till Sverige var Stockholm ofc eh döh? Så jag är ingen äkta skåning, men skåne i mitt hjärta! Jag bodde i Täby för er som undrar. Sedan flyttade vi ner till Skåne, till lilla jävla grevie haha japp jag har också bott där mina kära & efter det Förslöv and now we're stuck (väntar på att få lägenhet i Ängelholm dock) Uhm vad finns mer att säga? Ah mitt smeknamn - Dagga. Har ingen anning varför jag kallas för det? Säkert nån alban eller nån som inte orkade uttala mitt namn & kom på Dagga, eller så var det jag själv som kom på det. Jag blev retad som fan för mitt namn när jag var liten, ja ni kan ju gissa vad dom kallade mig? Daggmask. & jag blev skitsne & typ jagade alla, slog ihjäl svenskarna som sa det. Blattarna kunde ju själv ej kalla mig något för deras namn var ju fucked up dom med haha.

Jag är 19 år, ska bli 20 den 2a september. Fyfan vad gammal jag börjar bli, ser redan rynkorna komma. Foj.
Vafan mer kan jag berätta om mig själv? Jag är 1.66 lång, har en tatuering på revbenen, en tungpiercing & en navelpiercing (hahaha yasse piercing) Jag har blåa ögon & väldigt lockigt hår, vafan finns typ tusen saker att skriva men jag tror det räcker såhär, orka skriva en hel bok om mig själv. Men nu vet ni lite iafl :)

 

& där fick ni lite bögiga cambilder på mig :)

Kommentarer
Postat av: L

Otroligt vacker

2011-01-19 @ 15:02:50
Postat av: Alejandro

du ska bli min fru!

2011-01-19 @ 21:04:24
Postat av: Alejandro

du ska bli min fru!

2011-01-19 @ 21:05:04
Postat av: Edoona

snyggast ! dödlig<3

2011-01-22 @ 00:51:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0