Day 02 – 10 things you like



- Fan 10 saker jag gillar? Personer är ju inte saker men visst kan man skriva in vänner & sånt där shiet? Ai min lista jag skriver vad fasiken jag vill bruttor! Men vänner & familj är ju en självklarhet så jag skriver sånt ni typ inte vet om mig.

Okey let's go:
(& nu är det inte så att det är att nr.1 betyder att jag tkr om det mest förstå!)
  1. Smink, love it! Ska bli makeupartist en vacker dag
  2. Att sjunga, kanske inte har världens finaste röst. Men direkt jag är själv då jävlar i det blire sång.
  3. Mat, jag älskar mat. Älskar äta haha typ de bästa jag vet
  4. Djur, jag är en riktig djurälskare. Tycker om djur mer än vad jag tycker om människor
  5. Bow wow & Linkin Park är mina favvosar att lyssna på, dom gillar jag
  6. Att skratta, jag älskar att skratta & gör det typ 24/7. Igår fick jag ett riktigt skrattanfall med mig själv på natten, undra om mamma vaknade & tänkte vilken psyko till dotter jag har.
  7. Tuggummi, det är något jag verkligen inte kan leva utan
  8. Softa, jag är en riktig chillare. Allt ska va lugnt if you know what I mean ;) ,no you dont! Ähäää (nanny fine skratt)
  9. Sommaren, jag önskar att det kunde vara sommar året om.
  10. Musik, can't live without it!
Såja, det var 10 saker jag tycker om :) Nu måste jag dra mig mot bussen, puss på er




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0