Day 03 – Morning routines



- Hmm, ja vad fan e mina morgonrutiner. Just nu har jag alltid larm (på vardagar iafl) kl 06.00, ringer & väcker den där konstiga som går upp så tidigt. Sen somnar jag kanske om efter 20 minuter. Sover sover sover.... Går upp, går & tvättar ansiktet med kallt vatten & tvål, världens skönaste. Går tillbaka till rummet. Sätter på datorn, sätter på musik. Går & duschar. Sedan krämar jag in mig, sminkar jag mig & allt de där möget. & så kan det hända att jag äter frukost. Inte alltid jag gör det, vet inte varför heller men har inte så spec lust att äta på morgonen. Dåligt dåligt I know. Men hatar tvinga i mig mat hur mkt jag än älskar att äta.

Ja det e typ de jag gör på morgonen. Nu vet ni det med om moi :)


(stendeckat hos Kätz i sommras.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0