Day 05 – Your definition of love



- Det finns många typer av kärlek. Kärlek till ens vänner, kärlek till ens föräldrar, en barn, ens husdjur, ens pojkvän. Ja det finns kärlek till allt. Det är lättare att känna kärlek än att förklara det.
Jag väljer en kärlek jag ska försöka förklara.


"Bara jag får ett sms från dig får mitt hjärta att slå hårdade, ett samtal & jag tror det ska hoppa ut. När jag ska träffa dig är jag så nervös att jag knappt kan gå. När jag väl träffar dig kan jag inte sluta le eller titta på dig. När du tar min hand känns det som att just för tillfället håller jag i hela min värld & vill aldrig släppa den. Jag vill aldrig släppa dig... & varje gång du kysser mig blir jag knäsvag, känns som mina ben inte kan hålla mig uppe längre. När du kramar mig får jag en känsla av trygghet. En känsla jag aldrig vill ska lämna min kropp. Du får mig att känna mig glad, & den känslan har jag inte haft på länge. Du får mig att skratta, bara jag tänker på dig så ler jag. Du får mig känna mig hel."



för mig är du kärlek.

så ser jag på kärlek, betyder inte att denna texten är skriven till någon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0