Do not fear...



- Då har man nyss kommit hem från Ängelholm, som jag snart ska ta över. Yes människor. Dagga is comming to town. Do not fear... Fanns inte så mkt kläder jag tyckte om, skumt. Brukar alltid hitta något där annars. Köpte bara lite smink & så gick vi till kina & åt. & jag la upp sushi på ett fat, två st tom, tog en massa wasabi sås som smakade senap typ wtf? & så vågade jag inte äta det hahaha. Jag e en fjant när det kommer till såna saker, javisst kan jag smaka på allt annat. Men när de gäller lax elr något sånt där creepy så backar jag direkt haha. Tror jag e lite rädd för det, men jo jag tog en mini mini mini tugga & sköljde ner det med cola direkt. Ville ej känna laxen i min mun. Fyfan, vidrigt.

Yasse här har du bildbevis på att jag tog sushi, tänkte på dig hela tiden, hur mkt du gillar detta o så. Så ja tänkte kan yasse kan jag. Men nope haha, Im sorry. Jag svek dig. / "Svikarn".

Ja som sagt, i Ängelholm hittade jag inga clothes men en jävla massa converse. & jag blev kär i alla.
MEN! Jag ska ha alla. Punkt slut, så är det bara. Mörklila, riktigt fina, sedan fanns det ett par beiga, dom dog jag lite för faktiskt. Röda ska jag med ha men dom fanns inte där tror jag... Sen vita då såklart & bruna fast i skinn, sen svarta med. JAG SKA HA ALLA! blir galen.





(ligger en mascara i den silvriga förpackningen)
se bild nedan vilken: KOLLA FATTAT!





Kommentarer
Postat av: engel

- "se bild nedan vilken: KOLLA FATTAT!" HJAHAHAHAHAHAHAHAH JAAG DOOG JAG KUNDE ÄKTA HÖRA DIG SÄGA DET!! GUUUUD va roligt haha... :D <3

2011-01-27 @ 19:32:01
Postat av: dagga

- hahahha så kul när ni fattar min humor när jag skriver haha <3<3

2011-01-27 @ 20:40:08
URL: http://dklaudias.blogg.se/
Postat av: yäzzrillo

hahahaha dagg, glöm de du ska äta de varje gng ja göör de..dupo,de e skiit gott!!!!!!!!! /hon som kmr äta med dig sushi

2011-01-27 @ 20:57:52
Postat av: dagga

svar: - haha yäz ja vetifan hahaha måste va nog jävligt borta för o äta de, kan försöka igen för din skull då bögjävel <3

2011-01-27 @ 21:22:53
URL: http://dklaudias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0