Hate that I love you



- Dålig uppdatering, ja jag vet. Men bryr mig helt enkelt inte så mkt nu. Är inte alls på bra humör. Var med Nadja hela dan igår, tog ut Savannah på en liten pulka runda. Jag & Nadja fick kriga i snön medans Savve bara luta sitt huve bakåt & satt där som den lilla prinsessan hon är. Efter vår krigsrunda stack vi hem till Nadja där hon gjorde mat åt oss sen softade vi stenhårt bara, nattade savve & kollade på en film. Kommer ej ihåg vad den heter, men bra var den iafl!

Sen tvinga jag Nadja att följa mig halvvägs, då kom det en bil med två män eller ja vetifan
(kanske kände dom men hann ej se dom så bra) som tutade på oss & saktade sedan in, hahaha ja fick nojja för jag hatar när folk gör så & sen helt plötsligt började dom backa mot oss. Jag tog upp mitt vapen & vandrade vidare med Nadjisen, bilen körde iväg. Sen gav jag Nadja mitt vapen snäll som jag är & så skildes vi åt. Hahaha vapen, låter som värsta soldaten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0