hold my hand



- Jaha vad ska jag berätta om här då? Hade stenkul hos Nadja igår, tänker inte skriva om killen mer för stalkerns skull. Nu har du inget att läsa om va? Kolla på dina bilder ist ;) hade lagt upp mina, dom e ju lite roligare men nej. Tänker er krossa dig, för lika mkt jag kan krossa dig vet jag att du kan krossa mig. Så jag håller mig till den mogna sidan.

Iafl, hade det riktigt roligt hos Nadja igår, vad vi gjorde är en hemlis hi hi hi. Somnade på soffan med mannen & var sedan tvungen att väcka honom för han skulle till utbildningen. Togs tyvärr inga bilder igår, även om d hade tatts hade jag nog ej lagt upp dom har haha hade ju nt sett normalt ut.

Nu ska jag ta & lägga mig i sängen & smsa med lite roligt folk -han-. Puss på er & godnatt, sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0