If you liked it then you shoulda put a ring on it.



- Hey folks! Allt bra med er? Med mig e det perfekt ifall ni undrar & det vet jag att ni gör ;)
Vatt i Halmstad hela helgen, skulle sova hos Kattis där this weekend men det blev ändrade planer.
Mer än så säger jag inte hihi. Fått en ny ring iafl, oj oj oj. Undra vad det kan va för ring ;) mohaha.

Kan ju iafl berätta lite lite om vad jag gjort.
Fredes: fick gäster, lekte med deras söta flicka tills jag blev helt slut. Fick sms av Kattis, stressade ihjäl mig efter det smset till bussen så jag skulle hinna med tåget till Halmstad. När jag väl kom till Ängelholm var tåget en timme försenat så jag stressade till bussen i onödan. Men fick gratis oboy haha så jag slapp iafl frysa ihjäl i Ängelholm.

Kom till Halmstad, mötte upp någon. Pratade, blev skjutsad till Kattis & sen hämtad hos Kattis efter ett tag.
Sen resten kan ni glömma att jag säger till er era nyfikna jävlar <3

Jag & min lilla gäst

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0