Lista 2010



- Lite sent med att komma med den listan nu kanske, men jag gör som jag vill ;D plus orkar ej sitta & kolla igenom reklamen så i väntan på filmen gör jag denna 2010lista. Enjoy.

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Japp, slutat färga håret haha ;D, tog studenten, gick på bal. En massa kul

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Jag hade inga

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Ja (:

4. Dog någon som stod dig nära?
ja.

5. Vilka länder besökte du?
Polen

6. Är det något du saknade år 2010 som du vill ha år 2011?
Ja, men man kan inte återuppliva de döda.

7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid minnas, och varför?
25:e april - morfar gick bort. 2e Dec: - mormor gick bort.

13e Dec.

8. Vad var din största framgång i år?
Nog att jag gick klart skolan

9. Största misstaget?
Do you really wanna know?

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Japps, riktigt sjuk

11. Bästa köpet?
Hmm, nog min goose jacka & min mobil, men köp? Mamma som köpte det till mig haha.

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Resor fram&tillbaka i skåne & kläder väl

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Ja

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om år 2010?
Swedish House Mafia ft Tinie Tempah - From Miami to Ibiza

Cheryl Cole - Fight for this love

Black Eyed peas - Meet me halfway

Black Eyed peas - I got a feeling

& en del andra låtar, men orkar inte skriva ner alla.

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Ledsnare faktiskt, pga allt som hänt mig.

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Skött skolan bättre kanske, men too late for that ;D

17. Vad önskar du att du gjort mindre?

haha damn, vetifan faktiskt

18. Hur tillbringade du julen?
Med mamma, sen kom Mr.X hem t mig senare mot kvällen.

19. Blev du kär i år?
Kanske jag blev...

20. Favoritprogram på TV?
Top model typ, finns nt så mkt mer. Simpsons & family guy såklart med.

21. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Japp, hatar den personen så mkt det bara går. & det är den enda personen jag hatar

aldrig gjort det förr men nu vet jag hur det känns att hata nån.

22. Bästa boken du läste i år?
Läste ingen bok

23. Största musikaliska upptäckten?
fattar ej den frågan haha. Men kan säga jag var på opera (opera + teater) med ett gäng från skolan faktiskt & det var väl en musikalisk upptäckt? Opera är inte så dåligt faktiskt haha.

24. Något du önskade dig och fick?
Ja, en del (:

25. Något du önskade dig men inte fick?
Ja haha, min tatuering som jag aldrig gjorde.

26. Årets bästa film?
Avatar.

27. Vad gjorde du på din födelsedag?
Träffade tjejerna, åt tårta öppnade presenter & på kvällen var jag i Halmstad.

28. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
ja, det finns mycket som hade kunnat göra mitt år ännu bättre.

29. Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
Min egna som vanligt, schysst då ;D

30. Vad fick dig att må bra?
Min familj & vänner

31. Vilken kändis var du mest sugen på?
Bow wow som alltid

32. Vem saknade du?
Yasmina, min mormor&morfar.

35. De bästa nya människorna du träffade?
Nadja, elr ja har ju vetat vem hon e sen vi var små men vi började umgås riktigt mkt nu.

& hon e den bästaste människan jag "lärt känna/träffat 2010". Sen finns det ju fler, men det e hemlisar.

37. Citera en sångtext som summerar ditt år:
"Anything that´s worth having
Is sure enough worth fighting for
Quitings out of the question
When it gets tough gotta fight some more
We gotta fight fight fight fight fight for this love

I don´t know where we´re heading
I´m willing and ready to go
"
:/- Cheryl Cole


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0