Miss you baby



- Då har man vatt i Båstad typ hela dagen! Very fun, träffade mina tjejer som jag inte sett på år&dar typ. Lät som en gammal kärring där. Skit i de! Va & fixade lite i arbetsförmedlingen, softade med Ardi. Plågade hennes brors bebis, fyfan vad söt flicka! Åt upp henne totalt. Sedan vakna Tau, helt förvirrad & märkte inte ens att jag var hemma hos dom. Stack & käka en massa gott på KnutJöns & sedan gick vi & tog de lite lugnt på fritidsgården, längesen jag var där.

Det har typ vatt min dag, sedan har jag fått tillbaka min älskade plånbok! Skönt som fan, lite rikare blev jag. Men bara lite plus så behövde jag ej spärra mitt bankkort vilket var tur det ju för pallar ej mer med papper som jag får varje dag, försäkringskassan, arbetsförmedlingen. Enda papprena jag blir glad över är dom som är hemliga, som jag alltid kommer bli glad över.

Nu ska jag ner & ta mig ett kallt glas cola, visst blev ni sugna? Ni kan få en droppe elr två.

(förlåt men glömde ta bilder idag)
Miss you baby


Kommentarer
Postat av: L

Bli min istället, hade gett dig allt

2011-01-18 @ 21:18:06
Postat av: Anonym

bli min istället, hade gett dig allt

2011-01-18 @ 21:20:50
Postat av: Anonym

bli min istället, hade gett dig allt

2011-01-18 @ 21:21:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0