my first new years kiss



- Hej & gott nytt år! Förlåt för att jag inte har uppdaterat, men har vatt hos hjärtat sen i torsdes & har inte haft tid elr lust att blogga, bara velat va med min lilla bebis så mkt jag kan. Mitt ben har somnat.
Min första nyår utan mamma! & det gick bra faktiskt haha, trodde jag skulle få världens dåligaste samvete & typ hata mig själv men nja så ligger det inte riktigt till.
Fick min första nyårskyss ever hihi. Hmm vad mer har jag vatt med om, typ nära döden upplevelse hahaha hade inte *han* varit där så vetifan vad som hade hänt med mig. Vad mer? Vatt med om en husbrand också hahaha, & än en gång så räddade *han* oss haha jävla superhjälte vafan ;D

Sen har det inte hänt så speciellt stora grejer, haft en riktigt bra helg & hoppas på fler såna. Hoppas ert nyår var jättebra & önskar er en god fortsättning på året.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0