my heart is filled with you.



 



Kommentarer
Postat av: natha

hahah tooooooo bad ;)

2011-01-23 @ 11:51:05
URL: http://www.uniqaa.devote.se
Postat av: dagga

svar: to bad 4 u ja ;) , aso bruden lägg ner okey du kommer ingenstans med detta

2011-01-23 @ 12:47:27
URL: http://dklaudias.blogg.se/
Postat av: natha

haha asså lilla vän, det är bara sorligt att se att du lägger ner hela ditt hjärta till en kille som ger sitt till dig och MÅNGA fler. nerver? haha vem fan har frågat dig vad du har nerver till och inte.. och jag är inte anonym som du nu påstår skriver både mitt namn och min blogg adress ;) det finns så mycket du borde veta som du uppenbarligen inte vet.. men den dagen kommer då du kommer få reda på sanningen själv och inte bara tror att folk vill förstöra för dig!

2011-01-23 @ 13:51:17
Postat av: dagga

- Lägger jag ner hela mitt hjärta till en kille? Vad vet du om mig & han? Du vet inte ett piss eller hur, & nej du har inte skrivit din bloggadress någonstans, du har skrivit en adress till en blogg som inte funkar att gå in på jo så du är visst anonym. Vem fan är det som lägger ner hela sin fritid & hjärta? Jo det är just du som sitter & läser här 24/7. Jag har inte bett om din åsikt eller om vad du tkr om honom. Jag vet redan allt, har hört de du säger från första början jag träffade honom okey? Men vad e det du försöker med om då inte förstöra? Du kan ju inte komma & säga att du bryr dig, för de du vill e att de ska förstöras för annars hade du inte ens lagt ner din tid på att skriva in min bloggadress & sedan läsa & kommentera- Så den som är sorlig av oss två är nog du. Kommentera något du vet nåt om ist för att kommentera att du tror jag lägger ner hela mitt hjärta till någon.

2011-01-23 @ 13:56:25
URL: http://dklaudias.blogg.se/
Postat av: dagga

- Det gick att komma in på din blogg nu, & för jag har respekt till han & hans bror så tänker jag inte kaxa emot till dig okey? Du vet att du skriver skit eller ja "sanning" som det är för dig om hans lillebror just nu va? Det e pinsamt bara, vet han om att du snackar så om hans bror? Lägg ner oke & sluta besök min blogg eller ah sluta kommentera. Vad han håller på med som du säger kan jag hantera så du behöver inte lägga dig i

2011-01-23 @ 14:05:35
URL: http://dklaudias.blogg.se/
Postat av: dagga

svar: - Nathalie jag vet redan det du skrev nyss till mig, jag vet om det jag har sett det. Kanske inte sett lika mkt som du gjort men har iafl sett en del. Men ajja skitsamma. Tack eller vad jag nu ska säga

2011-01-24 @ 20:58:35
URL: http://dklaudias.blogg.se/
Postat av: dagga

svar: - N: ja aso jag har vetat från första början & har hört en del, tom sett jätte mkt så jag vet redan & jag förstår det är inte för att förstöra men ibland känns det bara så när alla ska lägga sig i liksom, dom tror jag inte vet något när jag vet mer än vad dom tror. Men men...

2011-01-25 @ 12:17:39
URL: http://dklaudias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0