övermänsklig!



- Hade typ världens jobbigaste natt! Somnade inte förrens typ halv 5-5. Vaknade med världens huvudvärk & helt uppsvällda ögon, väldigt vacker syn.

Händer annars denna lördag? Not a shit, har inget planerat för tillfället. Men nåt måste ju hända, orka sitta hemma som jag gör vaaarje dag & bara sitta. Not fun not fun my friends. Måste skaffa mig ett liv snart, inte nu men snart.

Nu ska jag fortsätta kolla på Teen Mom, älska Maci, bäst e hon & hon jävla Farrah, fyfan vad jag hade bankat henne, skönt att hennes mammas slog henne, irriterande bortskämda människa. & hon där överviktiga, vad hon nu heter typ Amber tror jag ? Elr Leah, ja nåt av det. Aldrig att jag hade stått ut med henne. Hennes kille e fan övermänsklig att han orkar med henne.


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Tack så mycket! :)



Hahahaha jag kollar också på teen mom nu och jag håller fan med dig! tjockisen är ju fan störd! blir fett irriterad på henne .. stackars kille asså som får stå ut med henne...

2011-01-08 @ 14:23:06
URL: http://alexandras.nu
Postat av: Engel

- jag & albina älskar maci mest med hahaha ! Farrah e en bitch o amber slår sin man (??wtf) Hahahaha.... pussspuss dag<3

2011-01-08 @ 17:44:57
Postat av: Dagga

- svar: haha ja maci e bäst av dom alla faktiskt, men farrah ändras iafl lite efter hennes mamma bankat henne. & man ska slå sina män, det e så dom lär sig va snälla hahaha. Men det e jobbigt ba att hon amber ska gnälla & böla för allt allt allt som händer. pusspuss engel <3

2011-01-08 @ 19:10:28
URL: http://dklaudias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0