sorlig halvtimme



- Hejhej! Vatt med babe sen igår & han åkte hem för en sorlig halvtimme sen, så idag ska jag bara tråka :(
hade jätte mys med han & kul som vanligt. Vi såg på film, 50 cents film - Before I self destruct som var jätte bra.
& sen gjorde vi inte mkt mer än så, jag satte på Crank & han jäveln somnade, stackars liten hade vatt uppe sen 06.00 & jag tvingade han va uppe. & varje gång han somnade skrattade jag åt något i filmen, mkt sömn han fick. Sen kollade jag på psykot Hannibal Lecter som gick på tv.

& idag har vi ba degat i sängen & kollat på Teen mom & Americas Best Dance Crew.
Nu ska jag fortsätta att kolla på ABDC & äta mitt kära godis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0