stupid in love



- Aso driver ni med mig eller är det folk från USA som kommenterar min blogg? hahaha fattar inget. Men såfall ifall nån driver tkr jag det e skitkul ba så ni vet. Keep up the good work, it makes me laugh.

Idag har vatt en riktigt dålig dag för mig :/ , min lilla bästa Nadja har dragit sin väg. Vart säger jag inte men hon kommer vara borta ett jävla bra tag.

Varför är det alltid så med mig? Varje tjej jag kommer nära drar. Jag kan räkna upp så himla många men det kommer bli flera inlägg av det. Men Nadja så du vet, jag saknar dig & har tänkt på dig hela dan. Tom gråtit för dig & det e inte ofta jag bölar det vet du hihi. Men jag älskar dig ska du veta & jag längtar tills du kommer hem igen. Fyfan vad jag längtar.

Annars så har jag inte gjort något idag förutom att ligga i sängen & kela med min sjuka katt :( hon har urinvägsinfektion & en grov sådan. Kissar blod o sånt, awhe min bebis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0